Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΕΠΠ: Μάθημα 4ο: 2.1 + 2.3

ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 2.1 Τι είναι αλγόριθμος + 2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγ.

Το 4ο Φύλλο Ασκήσεων που δόθηκε στους μαθητές:


Ημερομηνία διεξαγωγής μαθήματος: 28/09/2010

4 σχόλια:

  1. Θέμη, πολύ καλός. Μου άρεσε η λογική στις ασκήσεις 2 και 3. Σκέφτομαι να βάλω ένα παρόμοιο θέμα στο τεστ που θα τους δώσω την Πέμπτη.

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω και το εξής. Σε σένα τι ποσοστό μαθητών επιστρέφει λυμένα τα φυλλάδια; Τους αρέσουν ή σου λένε ότι τα κάνουν στο φροντιστήριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μη τα παραλέμε το 2 το πήρα από σένα.
    Μου αρέσει αυτή ησυνεργασία γιατί δημιουργείται υλικό που θα το έχουμε και οι δυο.

    Έχω 5 παιδιά και τα έχω πολύ κοντά (όπως διάβασα και συ) και τα φέρνουν κάθε φορά και τα διορθώνω με παρατηρήσεις και τα δίνω την επόμενη.

    Επειδή τα 3 από τα 5 κάνουν φροντ. είναι πολύ μπροστά (κάνουν ήδη προγράμματα) και έτισ έχω ένα πρόβλημα εκεί.
    Συγκεκριμένα στη 2η άσκηση μου είπε ένα που πάει: Μα δεν έχει αρχη αλγορίθμου και δήλωση δεδομένων άρα παραβιάζεται της εισόδου. Όταν του εξήγησα ότι έιναι ένα τμήμα και δεν έχουμε κάνει ακόμα ολοκληρωμένα προγράμματα αλλά έδωσα απλά 3 εντολές, είχε ήδη πανικοβληθεί το άλλο που δεν έκανε φροντ.

    Συμπερασματικά πιστεύω πως τους αρέσουν (μου είπαν και για τη θεωρία) και τα δουλεύουν.
    Επίσης χρησιποιώ τα δικά σου σαν έχτρα βοήθημα σε κάποια.

    Αφορμής δοθήσεις μία ερώτηση:
    Όταν αρχίσουμε το 7 θα μιλάμε και για αλγόριθμο και για πρόγραμμα και με τι θα δουλεύουμε τις ασκήσεις? Ξέρω το θέμα που δημιουργήθηκε και τελίκά ισχύει ότι μπορείς να τα κάνεις όλα σε πρόγραμμα ή ότι σου ζητάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέμη, αυτό που εννοούσα είναι η χρήση του πίνακα και η ταυτόχρονη αναφορά σε όλα τα αλγοριθμικά κριτήρια.

    Όσο αναφορά το τελευταίο ερώτημα η δική μου προσέγγιση είναι να δουλεύω κυρίως με προγράμματα. Εξάλλου αν τα παιδιά στις Πανελληνίες φτιάξουν πρόγραμμα θα είναι 100% σωστό. Ενώ αν φτιάξουν αλγόριθμο είναι πιθανόν να δημιουργηθούν προβλήματα.

    Εγώ λοιπόν δουλεύω περίπου ως εξής :
    Προγράμματα (80%) - Αλγόριθμοι (20%). Εξάλλου οι διαφορές ανάμεσα τους είναι ελάχιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι είναι καλύτερα πιστέυω με το πρόγραμμα απλά δεν ήμουν σίγουρος αν το δεχόταν σαν λύση όταν αναφέρουν ... να γίνει αλγόριθμος.

    Καλή συνέχεια John.

    ΑπάντησηΔιαγραφή