Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2010

ΑΕΠΠ: Μάθημα 5ο: 6.1 + 6.2 + 6.3

ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 6.1 Η έννοια του προγράμματος + 6.2 Ιστορική αναδρομή + 6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες

Το 5ο Φύλλο Ασκήσεων που δόθηκε στους μαθητές:

Ημερομηνία διεξαγωγής μαθήματος: 08/10/2010

6 σχόλια:

  1. Θέμη πολύ καλό το φυλλάδιο ασκήσεων. Μερικές μόνο παρατηρήσεις :

    1) Θέμα 1(α): νομίζω ότι αντί για το ρήμα "είναι" καλύτερα να χρησιμοποιούσες το ρήμα "αποτελείται"

    2) Θέμα 1(στ): μάλλον ξέχασες να προσθέσεις "δυσκολότερες στην εκμάθηση"

    3) Θέμα 1(θ): καλύτερα να αποφύγεις την ερώτηση αυτή αφού οι γλώσσες 4ης γενιάς είναι κάτι πιο ευρύ. Δες http://en.wikipedia.org/wiki/Fourth-generation_programming_language

    4) Αν και το βιβλίο αναφέρει συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου ωστόσο και η γλώσσα μηχανής είναι χαμηλού επιπέδου. Δες http://en.wikipedia.org/wiki/Low-level_programming_language

    Πάντως είσαι ένα μάθημα πίσω και δεν προλαβαίνω να πάρω ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέμη, μ'αρεσει και μένα πολύ ο τρόπος με τον οποίο δομείς το φύλλο εργασίας. Να σε ρωτήσω κάτι? Από την μέχρι τώρα εφαρμογή του, οι μαθητές σου εξέφρασαν θετικά σχόλια? Παραπονέθηκε κανείς ότι ίσως υπάρχει πολύ πληροφορία συγκεντρωμένη? (ότι είναι δηλαδή πολύ "packed"?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ Γιάννη...

    Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου αλλά μου πήρε 6 ώρες αυτό το παλιοκεφάλαιο να το κάνω και έτσι οι ασκήσεις γίναν πολύ βράδυ με αναπόφευκτα κάποια λάθη.
    Θα τα αλλάξω γιατί και τα 3 είναι σωστά που λες.
    Ειδικά για την sql νομίζω ότι σωστότερο θα ήταν αν έλεγα ότι στις 4ης γενιάς περιλαμβάνονται εφαρμογες... τι λες?

    Καλά ρε δε το κατάλαβες? Επίτηδες είμαι πίσω ένα μάθημα για να πέρνω εγώ ιδέες απο σένα και τον Νίκο σαν νέουπας που είμαι στο μάθημα (χοχο).

    Ελπίζω τώρα στις ασκήσεις να πιάσουμε κοινούς ρυθμούς.

    Ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου. Πολύ χρήσιμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ Νίκο...

    Για αυτό που ρωτάς μέχρι σήμερα θα σου έλεγα πως το πέρνουν πολύ καλά και μου λένε πως θέλουν την θεωρία έτσι packed για την επανάληψη ή για reference.

    Ειδικά σήμερα ήταν μια δύσκολή μέρα.
    Τα 3 κεφάλαια που δώσαμε μαζί έχουν πολύ ύλη και 1 διδακτική δεν αρκεί. Βέβαια θα τα διαβάσουν σπίτι και μόνο έτσι θα τα εμπεδώσουν. Εκεί έρχεται το φυλλάδιο. Τους είπα να το χρησιμοποιήσουν παράλληλα με το διάβασμα.
    Οπότε σήμερα δεν εκτίμησαν την τόση θεωρία αλλά αν βγάλουν το κεφάλαιο θα τους βοηθήσει πιστεύω.

    Νομίζω τελικά πως αυτά τα συγκεντρωτικά πινακάκια θα χρειαστούν πολύ στα τέλη που θα θέλουν να κάνουν το φρεσκάρισμα στη θεωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣ Γιάννη και Νίκο...

    Ρε παιδιά, μήπως θα έπρεπε να κάνουμε ένα κοινό φυλλάδιο με τις καλύτερες ασκήσεις - ερωτήσεις - σωστό λάθος - αντιστοιχίσεις και ότι βάζουμε κάθε φορά και να είναι κοινόχρηστό?

    Αν είχαμε 1 για κάθε ενότητα - μάθημα θα ήταν πιο μεστό αφού θα είχε 3 ατόμων δουλειά.

    Μια πρόταση κάνω...ίσως για μελλοντικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέμη και Νίκο, απάντησα στο blog μου και περιμένω την άποψη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή