Μου άρεσε αρκετά το θέμα Δ2 αν και θεωρώ ότι το έβαλες νωρίς. Ίσως μετά από 2 - 3 εβδομάδες.
Επίσης πιστεύω ότι είναι καλό να μην βάζουμε όλα τα προηγούμενα ή κανένα από τα προηγούμενα. Άσε καλύτερα να υπάρχουν τρεις επιλογές.
Τέλος θα μπορούσες αντί για το Δ1 να βάλεις μία αντίστοιχη άσκηση με εντολές εκχώρησης και να βάλεις αυτή την άσκηση στο επόμενο μάθημα που είναι για δομή ακολουθίας.
Όλα τα παραπάνω βέβαια εξαρτώνται από το επίπεδο των μαθητών σου.
Το Δ2 το κάναμε σήμερα στην τάξη και τους φάνηκε εύκολο να καταλάβουν τα λάθη αν και δεν τα βρήκαν όλα. Πάντως δεν δυσκολέυτηκαν με το έτοιμο πρόγρμαμμα. Μετά τους το εδειξα και στο εργαστήριο σε γλωσσομάθεια και αύριο θα κάνουμε και ένα δικό μας να το γράψουν σε χαρτί και μετά στο pc μόνοι τους.
Έτσι στο επόμενο μάθημα με την ακολουθία θα τους δώσω τις αντιστοιχίες με τους αλγορρίθμους που είναι και λίγες οι διαφορές.
Αυτό γιατί έχουν κάνει ήδη στο φροντιστήριο την ψευδογλώσσα και θέλω να τους τα παω μαζί. Πάντως αυτό το πράγμα με το φροντιστήριο να είναι 2 μήνες μπροστά... δυσκολεύει πολύ το να θες να καθορίσεις εσύ την πορεία του μαθήματος.
Έστω απο δω και πέρα θα μπορώ να τα βλέπω παράλληλα. Κάτι τέτοιο δεν είχες και συ στο μυαλό σου απο ότι βλέπω στον δικό σου προγραμματισμό διαδασκαλίας που ακολουθούμε?
Η άποψη μου για το φροντιστήριο ήταν παλιά αρνητική. Πλέον όμως, και το λέω και στα παιδιά, είναι η εξής : "Για εμένα δεν έχει σημασία το τι κάνουμε εδώ ή τι κάνετε στο φροντιστήριο. Με ενδιαφέρει ο βαθμός κατανόησης της ύλης από εσάς."
Το φροντιστήριο, καλώς ή κακώς, υπάρχει. Οπότε το εκμεταλλευόμαστε. Και ο προγραμματισμός διδασκαλίας το εκμεταλλεύεται αυτό.
Απλά αυτά που τα έχουν κάνει ήδη, αν τα πεις λίγο διαφορετικά - με τον δικό σου τρόπο - ίσως μπερδευτούν. Τα νέα πράγματα - όπως τη ΓΛΩΣΣΑ - την καταλαβαίνουν καλύτερα γιατί είναι νεά χωράφια.
Περιμένω να δω στη σύγκριση των δυο.
Επίσης έχουμε και το πλεονέκτημα του εργαστηρίου και πιστεύω η εφαρμογή θα βοηθήσει πολύ.
Πολύ καλά. Βλέπω ότι πήρες φόρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσε αρκετά το θέμα Δ2 αν και θεωρώ ότι το έβαλες νωρίς. Ίσως μετά από 2 - 3 εβδομάδες.
Επίσης πιστεύω ότι είναι καλό να μην βάζουμε όλα τα προηγούμενα ή κανένα από τα προηγούμενα. Άσε καλύτερα να υπάρχουν τρεις επιλογές.
Τέλος θα μπορούσες αντί για το Δ1 να βάλεις μία αντίστοιχη άσκηση με εντολές εκχώρησης και να βάλεις αυτή την άσκηση στο επόμενο μάθημα που είναι για δομή ακολουθίας.
Όλα τα παραπάνω βέβαια εξαρτώνται από το επίπεδο των μαθητών σου.
Ευχαριστώ πολύ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Δ2 το κάναμε σήμερα στην τάξη και τους φάνηκε εύκολο να καταλάβουν τα λάθη αν και δεν τα βρήκαν όλα. Πάντως δεν δυσκολέυτηκαν με το έτοιμο πρόγρμαμμα. Μετά τους το εδειξα και στο εργαστήριο σε γλωσσομάθεια και αύριο θα κάνουμε και ένα δικό μας να το γράψουν σε χαρτί και μετά στο pc μόνοι τους.
Έτσι στο επόμενο μάθημα με την ακολουθία θα τους δώσω τις αντιστοιχίες με τους αλγορρίθμους που είναι και λίγες οι διαφορές.
Αυτό γιατί έχουν κάνει ήδη στο φροντιστήριο την ψευδογλώσσα και θέλω να τους τα παω μαζί. Πάντως αυτό το πράγμα με το φροντιστήριο να είναι 2 μήνες μπροστά... δυσκολεύει πολύ το να θες να καθορίσεις εσύ την πορεία του μαθήματος.
Έστω απο δω και πέρα θα μπορώ να τα βλέπω παράλληλα. Κάτι τέτοιο δεν είχες και συ στο μυαλό σου απο ότι βλέπω στον δικό σου προγραμματισμό διαδασκαλίας που ακολουθούμε?
Η άποψη μου για το φροντιστήριο ήταν παλιά αρνητική. Πλέον όμως, και το λέω και στα παιδιά, είναι η εξής :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Για εμένα δεν έχει σημασία το τι κάνουμε εδώ ή τι κάνετε στο φροντιστήριο. Με ενδιαφέρει ο βαθμός κατανόησης της ύλης από εσάς."
Το φροντιστήριο, καλώς ή κακώς, υπάρχει. Οπότε το εκμεταλλευόμαστε. Και ο προγραμματισμός διδασκαλίας το εκμεταλλεύεται αυτό.
Συμφωνώ άρα εμείς πάμε όπως είπαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά αυτά που τα έχουν κάνει ήδη, αν τα πεις λίγο διαφορετικά - με τον δικό σου τρόπο - ίσως μπερδευτούν. Τα νέα πράγματα - όπως τη ΓΛΩΣΣΑ - την καταλαβαίνουν καλύτερα γιατί είναι νεά χωράφια.
Περιμένω να δω στη σύγκριση των δυο.
Επίσης έχουμε και το πλεονέκτημα του εργαστηρίου και πιστεύω η εφαρμογή θα βοηθήσει πολύ.
Συνεχίζουμε φιλαράκι...